Tiedote: Jyväskylän Taitaja2012-tapahtuma hakee tunnusbiisiä sävellyskilpailulla

13.12.2010 09:31

svellyskilpailu_nosto
Jyväskylän Taitaja2012-tapahtuma hakee tunnusbiisiä sävellyskilpailulla, jonka aiheena on elämäsi paras valinta. Nuorten ammattitaidon SM-kilpailu Taitaja on Suomen suurin ammatillisen koulutuksen vuosittainen tapahtuma, joka järjestetään Jyväskylän Paviljongissa 24.-26.4.2012.

Voittajabiisiä käytetään monimuotoisesti Taitaja-tapahtuman markkinoinnissa, jonka pääkohderyhmää ovat nuoret opiskelijat. Voittajabiisille ja sen esittäjälle tulee mahdollisesti myös näkyvyyttä esiintymisten muodossa.

Tuomariston valitseman tunnusbiisin tekijät saavat 1000 euron ja yleisöäänestyksen voittajabiisin tekijät 500 euron rahapalkinnon. Kummatkin palkinnot voivat mennä samalle biisille. Kilpailuaika on 13.12.2010-7.3.2011.

Tuomaristo valitsee viisi parasta biisiä, jotka tulevat kuunneltavaksi ja yleisön äänestettäväksi www.taitaja2012.fi-verkkosivuille maaliskuussa 2011. Sivuilta löytyvät myös tarkemmat tiedot kilpailuun osallistumisesta ja säännöistä.

Tapahtuman slogan on Tee elämäsi paras valinta ja sillä viitataan ammatinvalintaan. Nuorilla on edessään paljon valintoja, jotka vaikuttavat tulevaisuuteen. Valintojen tekeminen ei ole aina helppoa, mutta oman suunnan löytäminen palkitsee monin tavoin. Tunnusbiisin toivotaan käsittelevän nuorten elämän valintoja ja oman suunnan löytymisen teemoja yleisellä tasolla.

Koulutuspäällikkö Pauliina Holm, Jyväskylän ammattiopisto, puh. 040 341 5889
Tiedottaja Juha Luomala, Jyväskylän koulutuskuntayhtymä, puh. 040 341 5853

Taitaja2012 Jyväskylä on Suomen suurin ammattitaitotapahtuma, jonka kilpailuissa taitojaan mittelee 450 opiskelijaa. Yleisö pääsee seuraamaan ammattiin opiskelevien nuorten SM-kilpailua ja voi samalla tutustua laajasti eri ura- ja koulutusvaihtoehtoihin. Nuoret saavat tukea ammatinvalintaan, joka on yksi elämän parhaista valinnoista. Yritykset kohtaavat nuorten kykyjen joukossa omia tulevaisuuden tekijöitänsä.