Tiedote: Taitaja2012-tapahtuman tunnusbiisin sävellyskilpailun viisi parasta yleisöäänestykseen

11.03.2011 13:17

nostokuva_taitaja_sivuille

Jyväskylän Taitaja2012-tapahtumalle haetaan tunnusbiisiä kaikille avoimella sävellyskilpailulla. Osallistumisaika päättyi 7.3., ja tuomaristo on valinnut viisi parasta kappaletta yleisöäänestykseen. Biisinäytteet ovat kuunneltavissa Taitaja2012-verkkosivuilla osoitteessa www.taitaja2012.fi.

Yleisö voi äänestää kappaleista omaa suosikkiaan 25.3.2011 saakka. Eniten ääniä saanut kappale julistetaan yleisöäänestyksen voittajaksi 30.3.2011 ja voittajakappaleen tekijät saavat 500 euron rahapalkinnon. Tuomariston valitsema virallinen tunnusbiisi julkistetaan samaan aikaan ja sen tekijät saavat 1000 euron rahapalkinnon.

Yleisöäänestykseen valitut kappaleet esittäjien mukaisessa aakkosjärjestyksessä: Hank and Tony - Elämäsi voittaja, Kari Luoto - Suuntaan tulevaan, Maya - Risteyksessä, Tero Rikkonen - Taitaja, Hanna Seppälä - Valinta.

Kilpailuun osallistui yhteensä 19 kilpailukappaletta.

Taitaja2012 Jyväskylä on Suomen suurin ammattitaitotapahtuma, jonka kilpailuissa taitojaan mittelee 500 opiskelijaa. Yleisö pääsee seuraamaan ammattiin opiskelevien nuorten SM-kilpailua ja voi samalla tutustua laajasti eri ura- ja koulutusvaihtoehtoihin. Tapahtumassa yritykset kohtaavat nuorten kykyjen joukossa omia tulevaisuuden tekijöitänsä ja nuoret saavat tukea ammatinvalintaan. Tapahtuman teema on "Tee elämäsi paras valinta".

Tuomariston puheenjohtaja, koulutuspäällikkö Pauliina Holm, Jyväskylän ammattiopisto
Tuomariston sihteeri, tiedottaja Juha Luomala, Jyväskylän koulutuskuntayhtymä